24 ינואר 2021

לכל חלון יש וילון מתאים – המדריך להתאמה המושלמת

וילונות לסלון, וילונות לחדר השינה ווילונות למטבח ואזורי נישה הם האתגר של מעצבי הטקסטיל,  הרואים בוילון הזדמנות לתפור לבית צורה חדשה ולהוסיף הרבה חמימות, צבע וסגנון לעיצוב הכולל. בבחירה של וילון לחדר מומלץ להתחשב ב-5 פרמטרים שונים, אשר עושים שימוש בתורת הפנג שוואי ותורות פסיכולוגיות בעיצוב, כדי שהוילון יוסיף לא רק לעיצוב החדר, אלא יתרום גם לפרקטיות של השימוש בו ויוסיף הרגשה של בטחון, חדשנות, חמימות וכפריות לעיצוב הכולל. כמה דגשים שחשוב להפנים לפני שבוחרים את הוילון לכל אחד מחללי הבית:

  1. מיקום החלון: האם החלון פונה לרחוב או לשטח פתוח. במקרה ויש נוף נחשק מהחלון מומלץ לבחור בוילון חצי שקוף שיאפשר לנו ליהנות מהנוף החיצוני. במקרה והחלון פונה לקיר בניין או אזור תעשייתי מומלץ לבחור בוילון אטום שיקנה לנו פרטיות ויסתיר את המפרעים האורבניים בתוך הבית.
  2. דרגת האור: רמת האור שהחלון מכניס לחדר היא דומיננטית ביותר בבחירת העיצוב של הוילון. אם  מדובר בחלון מואר מומלץ לבחור בוילון חצי שקוף, או בוילון מתגלגל (דוגמאת גלילה, וילונות רומאים או וילונות ונציאנים) שניתן לקפל ולחשוף בפעולה אחת פשוטה את האור לתוך החדר. וילונות אלו גם מאפשרים משחק עם כיסוי החלון, כך שבהתאם לכמות השמש וטעמו של הדייר אפשר לשנות את מינון האור בחלל.
  3. גודל החלון: הכלל כאן הוא פשוט ביותר – ככל שהחלון גדול יותר כך מומלץ לחור בוילון יותר אחיד.  חלונות גדולים הינם הזדמנות לתוספת של וילון גלילה, כאשר וילונות ונציאנים פחות יתאימו – שכן גלגלת העץ או המתכת עלולה לקרוס מכובד הוילון  ואלמנט ההצללה יקבל מימדים של ריהוט נוסף בתוך הבית. אם החלון רחב במיוחד מומלץ לשלב בין כמה וילונות, על מנת ליצור צבע ועניין בוילון – כאשר אפשר לשלב בין וילונות חלקים לוילונות עם דוגמא ולהוסיף קצת צבע בכותרת הוילון.
  4. סוג החדר: בחדרי השינה המגוון שלנו רחב יותר, היות ואנחנו יכולים להתפרע עם עיצובים של קטיפה,  דוגמאות ססגוניות וצבעים עזים שמוסיפים צבע לחדרים שהם בדרך כלל יותר אינטימיים וקטנים. בסלון, לעומת זאת, מומלץ לשמור על הסטנדרט ולהישאר נאמנים לבחירה בוילונות קלאסיים בעלי גוון בהיר המשדרים אלגנטיות ונקיון בחלל של החדר.
  5. דלתות יציאה למרפסת או לגן: אם יש לכם דלת יציאה לגינה או למרפסת מומלץ להוסיף וילון נלווה  שיכול להתבדר ברוח בהתאם למזג האוויר. פתרון מצויין לחללים קטנים ולמי שרוצה להוסיף חמימות לתוך הבית. באותו אופן ניתן לבחור גם בוילונות גלילה מחוררים, המכניסים אור ומשקפים את הנוף , ועדין מוסיפים מראה מושקע לדלת הצדדית.

צריכים ייעוץ?

נשמח לעמוד לשירותכם! חייגו: 050-669-3588

ייעוץ בוואטסאפ
!We’ll be glad to see you
תיאום פגישה בגלריה

נשמח לראותכם בגלריה שלנו!
כתובתינו: חיים בן עטר 28 תל אביב (חניה ללקוחות)
לאחר שליחת הפנייה נציג שלנו ייצור עמכם קשר.


    נא להצטייד לפגישה עם מידות ותמונות החלונות
    !Thank you
    בקשתך נשלחה בהצלחה!
    נציג שלנו ייצור עמכם קשר בהקדם.