15 אוגוסט 2021

הכירו את סוגי הוילונות הפופולריים בישראל

זה יכול להתחיל בבחירת וילון דואט מושלם או אפילו וילון ורטיקלי אבל בסופו של דבר זה לא יכול לפסוח על אפשרויות ההצללה וכאן בדיוק כאן כשמדברים על וילון מאוד פופולרי בישראל אי אפשר להתעלם מהעניין שלשמו התכנסנו, עניין ההצללה. 

מחפשים את הווילון שגם ייראה מושלם ובו זמנית נחשב הכי פופולארי בישראל? במיוחד עבורכם כמה מילים על כמה סוגי ווילונות שחשוב להכיר לפני שבוחרים אותם לבית או למשרד. 

חשיבות ההצללה – וילונות הצללה הכי פופולאריים בישראל 

זה המראה המושלם, הבדים, ההפקדה על התפירה, המנוע המותאם שהופך את השימוש קל ובסופו של דבר היכולת לייצר את ההצללה המבוקשת ללא כל בעיה. אז איזה וילונות אתם מעדיפים לבית או למשרד? 

כיום בישראל יש לא מעט אפשרויות לבחירת וילונות הצללה שלא רק נראים מדהים אלא יכולים בו זמנית להוות עבורכם על פי שימוש וצורך אישי ממוקד. 

לצורך הדוגמה כשמדברים על וילונות שמשמשים גם להצללה מדברים על האקורדיון הדו צדדי שרובכם מכירים או בשמו הראשון וילון דואט

מבין כל וילונות וילון זה עשוי בד מדהים, הוא איכותי, קשיח ובסופו של דבר יכול להעניק לכם את האווירה היוקרתית ביותר באותו החדר שבו הוא תלוי. כמו כן, לצד לא מעט יתרונות שהוא מספק הוא מגיע בשלל של צבעים ולא פוסח על שליטה מוחלטת ברמת ההצללה הנדרשת לכם. 

סוג נוסף הם וילונות ורטיקליים, גם כאן מאפשרים לכם וילונות אלו ייחודיות מקסימלית בזכות המראה האלגנטי והיכולת להסיטם בקלות לכל צד שתבחרו. בין היתר כמו קודמיהם גם וילונות ורטיקליים יודעים היטב לשלוט ברמת ההצללה וכך מספקים לכם מגוון אפשרויות של הצללה, הכול על פי נוחיותכם המרבית. 

רוצים להאיר את המקום בבוקר ולאטום אותו קצת בשעות הצוהריים? הנה הדבר המושלם ביותר שתעניקו למשרד או לחדר הספציפי בבית. 

אילו דגמים נוספים יכולים לספק הצללה למשרד? 

אחת הבחירות המוצלחות של וילונות שיודעים גם להעצים את גורם ההצללה קשורה בבחירת וילון סילואט, כן גם הווילון הזה יכול בהחלט להעניק אוירה מדהימה, מתאים לכל סגנון שתבחרו והכי חשוב יודע לעשות את עבודת ההצללה לא פחות מקודמיו. 

כאמור, וילון סילואט מיוצר מכמה שכבות והוא משלב בד אוורירי בכמה וכמה דוגמאות. בחלק מהמקרים הווילון נאסף כלפי מעלה באמצעות קרניז שלא נראה ומכוסה בבד ותחתיו למעשה נאסף הווילון. 

בסיכומו של דבר, יש לא מעט אפשרויות לצרוך את הווילון המדהים ביותר לכל מטרה שרק תבחרו. זה יכול להיות לבית, למשרד ואפילו לחדר שינה. מתוך הדגמים שהצגנו כאן בפניכם תוכלו להחליט מה הכי מתאים ולשבץ את הווילון הנכון ביותר לצורך המראה המושלם לצד הצללה ללא פשרות. 

מחפשים וילון שיודע להיות יותר מסתם "יפה בנוף"? הגעתם למקום הנכון בזמן הכי נכון שאפשר. 

צריכים ייעוץ?

נשמח לעמוד לשירותכם! חייגו: 050-669-3588

ייעוץ בוואטסאפ
!We’ll be glad to see you
תיאום פגישה בגלריה

נשמח לראותכם בגלריה שלנו!
כתובתינו: חיים בן עטר 28 תל אביב (חניה ללקוחות)
לאחר שליחת הפנייה נציג שלנו ייצור עמכם קשר.


    נא להצטייד לפגישה עם מידות ותמונות החלונות
    !Thank you
    בקשתך נשלחה בהצלחה!
    נציג שלנו ייצור עמכם קשר בהקדם.