9 ספטמבר 2021

המדריך לבחירת וילון למרפסת סגורה

אנשים אוהבים ומעדיפים לקנות בית עם מרפסת, ככה הם מתחילים את תחילת היום וככה הם גם סיימים אותו. במקום המדהים ביותר הזה אפשר להירגע, לשבת עם חברים ואפילו לגדל נקודה מדהימה של פריחה ירקות לרבות פינת גידולים שתהיה החלקה הפרטית והמושלמת שלכם. 

אז מה חסר לכם לעיצוב המושלם? מחפשים וילונות בד או וילון רומאי? במאמר שלפניכם נעסוק בכל מה שקשור בווילונות ואיך לשלב אותם בפרט עם המרפסת הסגורה שלכם. 

איך משלבים וילונות למרפסת? 

אם כבר עיצבתם באמצעות וילונות לבית את כל שאר החלקים, עכשיו מה שנותר לכם זה רק לבחור וילונות למרפסת שלכם. אם כן, לא משנה אם בחרתם בעיצוב של מרפסת או שאולי בחרתם בעיצוב של האכסדרה. כאן יידרש מכם לבחור וילונות מתאימים לחלונות שהם חלק בלתי נפרדת מהחלק הפנימי הכולל.

כאמור, בחירה של וילונות למרפסת שלכם אמורה לסייע לעיצוב המושלם, אבל בו זמנית אין לשכוח את כל שאר הרהיטים לרבות הדלת שמחברת בין פנים המרפסת לכל מה שקורה בחוץ. כאן השילוב של כל האלמנטים מתבצע יחד. 

איזה וילונות כדי לבחור למרפסת? 

אם אתם צריכים מרפסת שתוכלו לשבת בה גם בימים חמים יותר אולי כדאי לכם ללכת על וילונות דמוי תריסים כך שקל ביותר לתפעל אותם ולצד הקישוט המדהים ייצרו את האווירה המדהימה ביותר, זו שאתם שואפים אליה. 

לנוחיותכם יש מגוון של סוגי וילונות החל במנגנון הרמה מורכב ועד למנגנון פשוט וקל שאפשר להרים ולהוריד אותו בקלות רבה. רעיון מדהים של בחירת וילונות לעיצוב מרפסת באמצעות חומרי גלם ממשפחת במבוק. 

האם המרחב של המרפסת קטן או גדול? במקרה הנ"ל חשוב להשתמש בווילונות קטנים כדוגמת תריסי רומים. אוהבים טול או אורגנזה? ניתן בהחלט להשתמש בחומרי גלם אלה כדי לעצב את המרפסת באמצעות וילונות. 

איך לבחור וילונות כדי לעצב את המרפסת? 

כמו בכל דבר, גם בבחירת וילונות למרפסת חשוב שלא לפסוח על שום דבר בפרט לא על ההרמוניה שתושג בשל עיצוב הפנים. חשוב שלא לבחור וילונות כבדים למרפסת ובטח שלא ללכת על גימור דקורטיבי מדי, אחרי ככלות הכול מדברים כאן על מרפסת. 

כמו כן חשוב לזכור כי כשמדברים על מרפסת מדברים על פינה שנמצאת מחוץ הבית ולכן היא חשופה יותר ללכלוך, אבק וכל מה שביניהם. לכן, במעמד הזה חשוב יהיה לבחור וילונות שיהיה אפשר להשתמש בהם, לתחזק אותם בקלות ובעיקר כאלו שיודעים להתמודד עם כל סוגי מזג האוויר, הלכלוך, האבק וכל מה שביניהם. 

רוצים לשלב וילונות חדישים וחדשים במרפסת הבית שלכם? אם כבר סיימתם להתאים את כל הווילונות לכל חדרי הבית מה שנותר לכם כעת זו רק המרפסת עצמה והנה, אתם כבר יכולים לצאת ולשתות את הקפה הראשון בפינה האהובה בבית. 

 

צריכים ייעוץ?

נשמח לעמוד לשירותכם! חייגו: 050-669-3588

ייעוץ בוואטסאפ
!We’ll be glad to see you
תיאום פגישה בגלריה

נשמח לראותכם בגלריה שלנו!
כתובתינו: חיים בן עטר 28 תל אביב (חניה ללקוחות)
לאחר שליחת הפנייה נציג שלנו ייצור עמכם קשר.


    נא להצטייד לפגישה עם מידות ותמונות החלונות
    !Thank you
    בקשתך נשלחה בהצלחה!
    נציג שלנו ייצור עמכם קשר בהקדם.