19 יולי 2021

כך תתאימו את סוג הוילון לחלל

כך תתאימו את סוג הוילון לחלל

הווילונות בבית או במשרד שלנו נחשבים כאלמנט דקורטיבי לכל דבר, יחד עם היותם גם פונקציונאליים תודות לפתרונות ההצללה שהם מספקים. אם בעבר הסתפקו רבים מאתנו בווילון מסוג אחד וגם בעיצוב סטנדרטי למדי, הרי שכיום הסיפור הוא אחר ואנחנו מוכנים להשקיע לא מעט כסף וגם זמן באיתורו של הווילון המושלם שמציע לנו בדיוק את כל מה שאנחנו רוצים וצריכים. בין אם מחליפים את הווילונות שבבית או במשרד בווילונות חדשים ובין אם פשוט בונים בית חדש או משפצים את המשרד, הנה כמה נקודות עיקריות שכדאי לכם לקחת בחשבון כשאתם מחפשים וילונות:

מהו העיצוב הכולל באותו חלל?

כדי למצוא את הווילון המתאים לכם לחלל הבית או המשרד, חשוב שתבחנו לעומק את אותו המקום שבו אתם מעוניינים להתקין את הווילון, תוך התייחסות לסטייל שבו ולסגנון העיצובי השולט בו. בין אם אתם מחפשים וילונות אורגון או כל וילון אחר, חשוב שהווילון שבחרתם יתאים ללוק הכללי. זה יכול להיות וילון רומאי או אולי וילון האפלה, כך או כך, כל אחד מהם מביא סטייל מסוג אחר ותורם רבות לנראות הכוללת של החלל. קלאסי? כפרי חמים וטבעי? מודרני חדשני? או אולי סגנון תעשייתי? לכל סגנון שכזה יתאימו וילונות מסוג אחר.

מהם התנאים שבו?

רוצים לשלב וילון ורטיקלי בחלל, או אולי וילון האפלה מסוגנן ויפה? בדקו היטב מהם התנאים באותו החלל. מהו הגודל שלו, כמובן, וגם מהי מידת האור שבו. כמה כיווני אוויר וחלונות יש בחדר? האם הוא מואר ברוב שעות היום או שמא מדובר בחלל שהוא חשוך לרוב? התייחסות לנקודות חשובות אלו תעזור לכם למצוא את הווילון שמתאים לכם וגם למקום עצמו.

מהם הצרכים הקיימים?

האם מדובר בחדר השינה של ההורים? במשרד? בסלון? בחדר ילדים אולי? לכל חלל צרכים מסוג אחר ולכל חלל יתאימו וילונות אחרים. בחנו את הצרכים הקיימים ואת אופי ואופן השימוש באותו חלל ורק לאחר מכן בדקו מהן האפשרויות הקיימות. אם מדובר בחלל שבו נדרשת פרטיות רבה, חפשו וילון אטום יותר. אם זהו חלל שמבלים בו מעט מאד במהלך שעות היום, וילון דקורטיבי ופחות כזה שמספק הצללה רבה בהחלט יעשה את העבודה.

להשוות ולבדוק – זה הסוד

מכיוון שיש סגנונות רבים של וילונות וגם חומרי גלם שונים, שמהם עשויים הווילונות, כמו גם אופן השימוש בהם, כדאי מאד להשוות ולבדוק. השוואה נכונה ופנייה לחנויות המתמחות במכירת הווילונות היא הדרך לאתר את הפתרון המתאים שילווה אתכם למשך לא מעט שנים. לאחר שהגדרתם את הצורך, הבנתם מהם המאפיינים של אותו חלל וגם מהו העיצוב ששולט בו, צאו למשימה ובדקו כמה אפשרויות שונות. אל תהססו להיעזר במומחים בתחום שיוכלו לחלוק אתכם מהידע והניסיון שצברו לאורך השנים.

צריכים ייעוץ?

נשמח לעמוד לשירותכם! חייגו: 050-669-3588

ייעוץ בוואטסאפ
!We’ll be glad to see you
תיאום פגישה בגלריה

נשמח לראותכם בגלריה שלנו!
כתובתינו: חיים בן עטר 28 תל אביב (חניה ללקוחות)
לאחר שליחת הפנייה נציג שלנו ייצור עמכם קשר.


    נא להצטייד לפגישה עם מידות ותמונות החלונות
    !Thank you
    בקשתך נשלחה בהצלחה!
    נציג שלנו ייצור עמכם קשר בהקדם.